2021 Honda CRF300L Rally

Net als de CRF300L beschikt de CRF300 RALLY over een grotere cilinderinhoud, die een gezonde 26,6 Nm koppelpiek heeft en een topvermogen van 20,1 kW.

De CRF300 
Rally werd 4 kg lichter en kreeg ook een verbeterde bodemvrijheid, terwijl de Showa
43 mm USD voorvork (met 10 mm extra veerweg) en de achterschokdemper voor een uitstekende ophanging zorgen.

Voor krachtig remmen onder alle omstandigheden zorgt de 
zwevende 296 mm schijf met tweezuigerremklauw. Het ABS op de achterrem is uitschakelbaar, bijvoorbeeld bij off-road gebruik.
De CRF300 RALLY laat je genieten van de vrijheid die je haalt uit laag gewicht, lange veerwegen en een pittig blok.

Aan die vrijheid kan je ook onafhankelijkheid koppelen dankzij de grotere actieradius,
en dan staat niets het avontuur nog in de weg.
De CRF300 RALLY is dan ook geknipt voor de 
avonturier die een makkelijk te hanteren machine wenst voor dagdagelijks gebruik, weekenduitstapjes of – waarom niet – een wereldreis.


CRF300L Rally 01CRF300L Rally 02CRF300L Rally 032021 CRF300L Ralley 042021 CRF300L Ralley 052021 CRF300L Ralley 062021 CRF300L Ralley 072021 CRF300L Ralley 082021 CRF300L Ralley 092021 CRF300L Ralley 10