2023 Honda CRF300L Rally

Net als de CRF300L beschikt de CRF300 RALLY over een grotere cilinderinhoud, die een gezonde 26,6 Nm koppelpiek heeft en een topvermogen van 20,1 kW.

De CRF300 
Rally werd 4 kg lichter en kreeg ook een verbeterde bodemvrijheid, terwijl de Showa
43 mm USD voorvork (met 10 mm extra veerweg) en de achterschokdemper voor een uitstekende ophanging zorgen.

Voor krachtig remmen onder alle omstandigheden zorgt de 
zwevende 296 mm schijf met tweezuigerremklauw. Het ABS op de achterrem is uitschakelbaar, bijvoorbeeld bij off-road gebruik.
De CRF300 RALLY laat je genieten van de vrijheid die je haalt uit laag gewicht, lange veerwegen en een pittig blok.

Aan die vrijheid kan je ook onafhankelijkheid koppelen dankzij de grotere actieradius,
en dan staat niets het avontuur nog in de weg.
De CRF300 RALLY is dan ook geknipt voor de 
avonturier die een makkelijk te hanteren machine wenst voor dagdagelijks gebruik, weekenduitstapjes of – waarom niet – een wereldreis.

CRF300R 012022 CRF300 022022 CRF300 032022 CRF300 042022 CRF300 052022 CRF300 062022 CRF300 07
2022 CRF300 08
2022 CRF300 09
2022 CRF300 10
2022 CRF300 11
2022 CRF300 12
2022 CRF300 13
329097_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329101_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329102_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329103_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329104_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329106_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329108_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329112_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY 329114_21YM_HONDA_CRF300L_RALLY