2022 Honda MSX125 Grom

De MSX125 – beter bekend als de ‘Grom’ in Japan en de VS – groeide uit tot een wereldwijde hit. Al meteen in het eerste verkoopjaar belandde de MSX125 (samen met de CBF125) in Europa’s top vijf van bestverkopende 125 cc-motorfietsen. En de laatste jaren groeide het uit tot een onbetwiste favoriet, of het nu gebruikt wordt voor eenvoudig stadstransport of als uniek custom verlengstuk bij de stijl van de doelgroep.

Na zes jaar onopvallend succes en een aantal kleine uiterlijke aanpassingen gericht op de volgende golf jonge motorrijders, is het nu tijd voor een nieuwe MSX125. Of, om zijn officiële nieuwe naam te introduceren, voor een nieuwe MSX125 Grom. Volledig opgefrist en met een nog stoerdere uitstraling, maar nog steeds Honda’s kleine machine met grootse plannen.

Honda’s compacte funbike krijgt een nieuwe naam en een coole retro-update. De zijpanelen zijn eenvoudig te verwijderen en het nieuwe, krachtigere luchtgekoelde motorblok is nu ook EURO5-compatibel.
Het vernieuwde LCD-dashboard beschikt over een toerenteller en een versnellingsindicator. 

Honda’s recept voor een eenvoudige, leuke en toch functionele kleine motorfiets begon in 1963 met de iconische Monkey. Dat idee werd voor elke volgende generatie heruitgevonden met de Dax, de Ape en sinds 2018 een gemoderniseerde versie van de Monkey.

2022 MSX 01
2022 MSX 022022 MSX 032022 MSX 042022 MSX 052022 MSX 062022 MSX 07
2022 MSX 08
2022 MSX 09
2022 MSX 10
2022 MSX 11
2022 MSX 12
2022 MSX 13
MSX_1 MSX_2 MSX_3 MSX_4 MSX_5 MSX_6 MSX_7 MSX_8 MSX_9